torsdag 16. april 2015

På tur for å bli kjent




Vi møtte naboer, tre skolegutter som alle hadde hund hjemme, vi møtte hunden som vi hilste på i går kveld, vi møtte en liten terrier som to små jenter hadde i bånd. Det ble mange opplevelser for en liten hundevalp på 8 uker. I tillegg så jeg en flokk med store sauer. Vi gikk i skauen der det vokser hvitveis, og furutrær med store røtter. Vi gikk over en liten bekk, og jeg ble våt på beina. Til slutt ble jeg så trøtt at matmor måtte ta meg et stykke på armen. Jeg er veldig flink til å gå i bånd, jeg går litt bak og trekker ikke i båndet sånn som det skal gjøres. Men jeg hadde ikke lyst til å tisse... det bestemmer jeg sjøl når jeg vil...
I natt var vi oppe klokka 3 , 4 og 5. Jeg tissa en liten skvett klokka 4. Da vi sto opp klokka 6, kom det også en liten skvett. Tror vi har funnet plassen min nå, rett ved siden av postkassa!
Jeg savner søskenflokken min veldig. 

På kveldsturen klokka ni møtte jeg en klok, voksen terrierdame som ville sosialisere meg. Jeg fikk dask da jeg prøvde å hoppe opp på ryggen hennes. Det var ikke klokt, men damen var veldig hyggelig, og jeg ser fram til neste møte.



1 kommentar:

  1. Helledusssan så skjønn! Det blir en flott turkamerat for dere! Gi han kosemosepåklem fra nord.

    SvarSlett